فروشگاه لوازم ورزشی

 

 

امروزه بسیاری از افراد به دلیل رهایی از طی کردن مسافت طولانی و شیوع بیماری ترجیح می‌دهند که وسایل ورزشی خانگی تهیه کنند و در خانه ورزش کنند. یکی از این لوازم که در اکثر خانه‌ها دیده می‌شود تردمیل است. شما برای خرید یک تردمیل مناسب باید از انواع مختلف آن آگاهی داشته باشد ما در سایت لوزی به شما کمک می‌کنیم برندهای معتبر را بشناسید و وسایل ورزشی مناسب خود را تهیه کنید. پس ما با همراه باشید تا در خرید تردمیل کمکتان کنیم.

نکته‌های مهم در خرید تردمیل

تردمیل‌ها در انواع مختلفی عرضه می‌شوند. دو نوع از آنها تردمیل موتوری و دستی است که تردمیل‌های دستی با دویدن شما به حرکت می‌افتد اما در تردمیل موتوری، نیروی موتور موجب به حرکت درآمدن تسمه می‌شود. شما برای انتخاب یک تردمیل خوب باید به برخی از ویژگی‌های آن هنگام خرید دقت کنید، یکی از آن ویژگی‌ها موتور تردمیل است که باید هنگام خرید به آن اهمیت بدهید و با توجه به نیازتان تردمیل با قدرت موتوری مناسب را خریداری کنید. ویژگی بعدی سرعت است. تردمیل‌های خانگی معمولا متناسب با فضای خانه سرعت کمتری از تردمیل‌های باشگاهی دارند. بعضی تردمیل‌ها با سرعت پایین‌تر برای فضاهای بیمارستانی و درمانی طراحی شده اند. پس هنگام خرید این دستگاه از فروشگاه لوازم ورزشی به این نکته توجه کنید.

لوزی، راهنمای سرراست انتخاب تردمیل

از دیگر عواملی که باید در خرید تردمیل در نظر گرفت مارک آن است. کیفیت را هرگز فدای قیمت نکنید. تردمیل‌های بی کیفیت با لرزش‌های اضافی و تنظیمات نا‌مناسب باعث ایجاد آسیب‌های جسمی می‌شود. اگر به دنبال خریدی با خیال راحت از برندهای خوب هستید سایت لوزی به شما در این زمینه کمک می‌رساند. از موارد دیگر که هنگام خرید باید از آن مطلع شوید توانایی تحمل وزن است حتما با توجه به خصوصیات فردی خود هنگام خرید تردمیل به این ویژگی توجه کنید. اگر شما یک دونده حرفه‌ای هستید بهتر است تردمیلی تهیه کنید که تسمه بلندتری داشته باشد. معمولا برای مصارف خانگی طول 120 تا 150 سانتی‌متر مناسب است. اگر تردمیل را برای خانه خود تهیه می‌کنید آن را در فضای مناسب قرار دهید که فضای کافی وجود داشته باشد. جالب است بدانید در تردمیل‌ها گیره و طنابی وجود دارد که باید به لباستان وصل شود، این کار از افتادن شما از روی تردمیل و آسیب جلوگیری می‌کند.

وسایل جانبی در فروشگاه لوازم ورزشی

برای تهیه این گیره‌های ایمنی به صورت جداگانه می‌توانید از فروشگاه لوازم ورزشی نظیر لوزی اقدام کنید. برای راه رفتن و دویدن روی تردمیل استفاده از کفش مناسب بسیار ضروری است. اگر بدون کفش روی تردمیل ورزش کنید باعث ایجاد فشار روی مفاصل و آسیب پا می‌شود. توجه داشته باشید که استفاده مداوم از این وسیله اصلا درست نیست و ممکن است فشار زیادی به پاهای شما وارد شود. بنابراین برای استفاده از تردمیل سعی کنید برنامه هفتگی تنظیم کنید. بسیار مهم است که حالت بدنی هنگام استفاده از تردمیل مناسب باشد. شما باید هنگام دویدن و راه رفتن روی آن سرتان را به سمت روبه‌رو نگه دارید، عضلاتتان را منقبض نکنید و بازوهایتان را به سمت جلو و عقب حرکت دهید. سعی کنید هنگام ورزش روی تردمیل نفس‌های عمیق بکشید تا نَفَسِتان هنگام دویدن نگیرد. حال با شناسایی خصوصیات مختلف می‌توانید با کمک گرفتن از سایت لوزی انواع مختلف تردمیل با قابلیت‌های متنوع مانند مانیتور چند کاره، امکان اتصال به ضربان سنج و ... را مشاهده کنید و محصول مورد نظرتان را با خیال راحت خریداری کنید.